Lördagsmys

Idag fick Danny springa på en äng och det var precis vad han behövde. Han har verkat lite deppig ett tag nu. Det är svårt att ge båda hundarna exakt lika mycket uppmärksamhet, och Danny har ju alltid varit nummer 1.. så kom det en jobbig liten valp och försöker sno den platsen. Det är inte lätt. Men Danny är verkligen min ögonsten. Min lila fishund och världens mysigaste! Han har förresten fått jättefin skinande päls nu. Den är lenare än någonsin och jag tror det beror på att han får en äggula lite då och då plus att vi gått över till KLASS färskfoder igen (eller vi kombinerar med torrfoder..) Bosse har fortfarande kvar sin valppäls så den är lite strävare och ulligare eller vad man ska säga. Men han är gó ändå!


Danny låg mellan mig och Tommy och tittade på Körslaget.


Bosse tycker inte att musiken från Körslaget är särskilt vackert. Eller?


Bosse sover ofta med halvöppna ögon.. man ser då bara vitan. Det ser rätt äckligt ut faktiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0