Promenad i hallbergaskogen

I helgen är både jag och Tommy lediga, så idag blev det att åka ut till hallbergaskogen och promenera.
Vi gick en stund sen lät vi hundarna springa och leka i en rasthage i närheten. Väldigt mysig sådan, men alldeles för kort staket för att vi skulle låta Danny leka med en främmande hund där. Då han har hoppat över ett 1,30 staket i en annan rasthage för att han inte ville leka med den andra hunden, så är vi lite oroliga att detta ska hända igen, i en hage med ett staket på kanske 70 cm occh rasthagen som ligger bara ca 5 meter ifrån järnvägen, satteee.... Men fint var det iaf :)

Jag trampade i hundskit. Kul kan man tycka, men det satte sig i springorna på mina kängor så stanken följde efter oss hela vägen in till bilen.


Bosse sitter på en sten klädd i höstlöv


Danny med


BOLL???

Kommentarer
Postat av: Linnea

Härliga höstbilder! Jag saknar alla löven och färgerna nu i november. Men idag har vi en fin höstdag i Växjö, klar luft, blå himmel!

2009-11-13 @ 11:05:05
URL: http://thewhitecarnation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0