klantiga matte!

Vad mysigt det var att sätta sig på knä precis framför soffan och plötsligt känna en stark lukt av urin.
Hmm.. tänkte jag.. and then I put two and two together... Jag hade alltså satt mig i Bosses kiss! MYYYYYYS!



Gulligt va??

Men igår hade vi iaf jättekul... var ute på vikbolandet och hälsade på hos Tommys föräldrar och hundarna fick leka med deras labbe Embla.

Jag passade även på att försöka göra lite tricks med Danny så att Tommy kunde fota.. men då jag inte hade en endaste godisbit med mig, plus all distraktion från Embla som sprang omkring, så gav jag rätt snabbt upp. En fin "sitt fint" bild fick vi ändå :)


Kommentarer
Postat av: Erika

Hahaha, love it! :)



Erika i Tranås

2009-09-23 @ 14:55:30
URL: http://whippetwhirlwind.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0